دانلود انیمیشن محبوب angry birds قسمت چهارم دانلود انیمیشن محبوب angry birds قسمت چهارم
سرگرمی در سیاره مریخ
تاریخ : شنبه 12 مرداد 1392
نویسنده : علی دولت آبادی

انیمیشن Angry Birds Toons 2013 حاوی 52 قسمت است و من به شما بینندگان گرامی قول می دهم هر 52 قسمت را برای دانلود بگذارم.

نام انگلیسی : انیمیشن Angry Birds Toons 2013

نام فارسی : انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان:  ۳ دقیقه

کیفیت : ۷۲۰p HD – عالی

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

حجم:22mb

رمزعبور:merrikh

جهت دانلود بر روی یکی از دو عکس زیر دانلود کنید.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: دانلود انیمیشن Angry Birds Toons , دانلود انیمیشن انگری بردز , دانلود تمامی قسمت های انیمیشن Angry Birds Toons , دانلود تمامی قسمت های فصل اول کارتون انگری بردز , دانلود رایگان Angry Birds Toons , دانلود سریال کارتونی انگری بردز تونز , دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons , دانلود فصل اول کارتون پرندگان خشمگین , دانلود مجموعه کامل انیمیشن Angry Birds Toons , دانلود نسخه کم حجم انیمیشن Angry Birds Toons , دانلود کارتون Angry birds , دانلود کارتون Angry Birds Toons با کیفیت عالی اچ دی , دانلود کیفیت HD 720p mkv انیمیشن Angry Birds Toons , دانلود کیفیت عالی ام کا وی کارتون پرندگان خشمگین ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ابوالفضل در تاریخ : 1392/5/12/6 - - گفته است :
دوست عزیز دوست داری با هم کار کنیم؟
سریع بهم خبر بده

<-CommentGAvator->
Malihe در تاریخ : 1392/5/12/6 - - گفته است :
سلام دوسته عزیز، خوبی؟ من وبلاگت رو دیدم متوجه شدم وقت میذاری واسش و حداقل روزی نیم ساعت رو تو ابنترنت هستی، منم اولا مث تو بودم، واسه سرگرمی بیشتر تو اینترنت بودم تا اینکه یکی از دوستام بهم یاد داد که همونطور که تو اینترنت میچرخم یه درآمده خوب داشته باشم، الان بعد از 2،3ماه درآمده حدودا 150هزار تومن در ماه دارم،تازه من وقت نمیذارم اصلا،اگه وقت بذارم میتونم 2،3برابرش کنم درآمدمو، تازه اگه درامدم نخوای میتونی تو سایته ماهان سورف با نیم ساعت بازگذاشتنه یه صفحه در روز 75اعتبار بگیری(البته هم اعتبار میده هم پول) و تو قسمت سایتهای تبلیغاتیه من سایتت رو وارد کنی و روزی حداقل 75تا بازدیدکننده بیشتر داشته باشی؛ خلاصه که سرت رو درد نمیارم اگه دوس داشتی یه سر به وبلاگم بزن اونجا راه هاشو توضیح دادم، موفق باشی دوسته عزیز
راستی اگه دوس داشتی لینکم کن خوشحال میشم، بعدش بهم تو وبلاگم بگو منم لینکت کنم



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید